Friend for life <3

Har haft en hur bra dag som helst men nästan 400 ungdommar, 8 görhärliga afrikaner, the moniker och tripple and touch! Haft så otroligt roligt!! Fått en massa nya kompisar! Var uppe på scenen två gånger och sjöng & dansade men alla góa afrikaner! Ååååh, såå otroligt roligt och vill bara tillbaka! Göra det fler gånger! Fortsätta med det hela mitt liv! DEt är sånt här jag vill jobba med!! Hjälpa  och lära känna andra människor från andra länder och samlas i musiken!! såååå hääääääär underbart! Älskar hur underbar charm afrikanerna har!! :D Ååh mår såå bra av att få vara med massa nya/gamla vänner! Är verkligen en människa som måste få vara med vänner och massa folk och det finns inget bättre än att träffa alla tillsammans med musik! :D :D kom hem vid halv 9 och har legat helt död i soffan sen dess. Imorgon ska jag sooova!! Har inte sovit ut på jätte länge! Ska fixa med lite olika jobb, kolla av allt med kommande två veckor och vill även försöka ta mig ut på en springrunda. Ska försöka höra av mig mer imorgon! Kram



Kommentarer
ronjahelgesson

Jätte fin blogg! :)

2012-10-14 @ 10:13:00
URL: http://ronjahelgesson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback