när tempot höjs...

Har haft en rolig helg med mina kusiner :) Varit och kollar på lillebror som spelar hockey på ett ställe med massa olika teknik saker, fikat, sjungt och busat. Inte somnat för än vid 2 tiden varje natt och gick upp vid 8 i går och 10 i dag så är helt slut eftersom tempot är högt uppskruvat. När det hade rullat hem åkte jag och mamma och handlade lite :) fick med mig ett paar nya jeans. härligt :) Var också och tränade på gymmet förut. Såå härligt efterosm jag bara tränat en gång denna veckan... inte bra ^^ Nu sitter jag och kollar på "Taken" som går på 4:n. Men just nu är det nyheter och jag tycker inte det är lika intressant, så skiver jag lite här istället (även fast jag borde kolla, men vem orkar det på en söndag kväll...-.-)
Imorgon har jag studeadag och jag ska först åka och bowlla med mina syskon och efter det blir det lunch på stan. mys. På eftermiddagen blir det att träffa min underbara vän som har konnit hem från en vecka i Idre. Har saknat henne så sjukt mycket <3<3 blir nog att kolla på film och pratta om alla saker som hänt under veckan. Men nu ska jag åter gå till filmen som börjar om en min.

Emelie komemr älska mig :D (oredigerad)
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback