Livet rullar i 120


Sitter inne vid datorn och ska ta tag i min läx hög som består av tre tjocka mappar och en mattebok samt lite gymasie papper som jag ska kolla igenom. Har varit och införskaffat mig en ny vår jacka! riktigt nöjd är jag :)
Fick även med mig två böcker osm jag ska sätta igånh och läsa ;) känner att jag fått en "redig flicka" släng. hoppas den hålelr i sig :) Ikväll ska jag ner till kyrkan och öva lite eftersom jag ska sjunga 3-4 gånger nu under påsken. Kanske stannar på gospelkonserten också ;) Annars ska vi göra attakera våran grill för förska gången i år:) Myyys!! Kommer bli en helt ok dag iallafall :)
-Julia


Kommentarer
josefine

Grattis ni blev veckans blogg! <3

2012-04-01 @ 12:38:34
URL: http://bryngelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback