I musikens värld

Sitter och väntar på att nästa lektion ska börja. Dagen började med att försova mig... Vaknad tjugo minuter innan jag skulle åka. Bra Julia! Efter idrotten insåg jag att min dag var helt förstörd!!! Jag hittade inte min mobil!!! Kom på att jag nog glömde den hemma så pulsen gick ner lite men hallåå! En dag utan musik går inte, och speciellt måndagar när jag är på sämst humör... Fick dela musik med Emelie och hennes nya hörlurar. Så lite av dagen va räddad. Men gissa vad som ramlade ut ur mitt skåp förut??! Joo, min telefon!!! :D Ååh så glad jag blev!!!! Nu har jag två lektioner kvar och sen blir det att sjunga och sen dra på sig fotbolls kläder och träna;) ska bli såå härligt att komma igång nu igen:) nu ska jag återgå till musiken värld och drömma vidare.
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback