huvudvärk, magont, allmänt stressad och fruktansvärt trött. Orkar ni läsa så gör det ;)


Jag har mått bättre. men ska inte börja prata om mina skavanker nu. för lär ta lång tid men sammanfattat så mär jag inte alls bra med drat mig till skolan för att göra saker som bara måste göras och plågas med detta. Tur är att Emelie ligger på samma nivå. Det är bara friendsen runt om kring oss som råkar illa ut. "men hallå! det är ju vän med oss, så vad kan man förvänta sig..." x) Dagen har varit otroligt lång. Spev uppsatts i 1 och en halv time först på morgonen och direkt efter 1 timmas matte. hehe man va rätt trött när man kom ner till maten... Sen en lång teknik lektion där vi håller på att löda och den röken som kommer när man gör det får jag fruktansvärt ont i huvudet av så mådde bara mer dåligt av det... sist på schemat stod spanska hörförståelde. Kul? nepp för jag suger på att höra vad de babblar om men jag gjorde mitt bästa.
Nu ska jag inte klaga utan ta på mig mjukisbyxor och städa mig fram mot USA (hehe, där fick jag till den)
Imorgon kommer mina kusiner hit. Länge sen jag träffade dem senast så ska bli roligt. Ska även försöka ta lite nya kort till helgen om jag får tid till det. Ska även försöka färdiställa mitt projekt som ska in i morgon!! gaaah! inte klar vad jag vet... Men jag får be alla böner och hoppas detta går vägen så hör jag som vanlig av mig när jag får ett litet hål i mitt schema (även fast jag egenterligen inte hade det nu, men jag gjorde mig ett. Det va bara att ta fram hink och spade och börja gräva et...) Suck Julia. Om ni undrar så är det såhär jag är när jag mår som jag mår.

-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback