Datorlös

Nej jag och min dator har inte försvunnit. Det var min kära mamma som behövde den tre dagar i rad och inte kan jag säga nej till det? För jag blev absolut inte tvingad...

Vet som sagt inte hur det blir när Julia tappat blogglusten. Spanningsarbetet är i full gång, men än så länge inga reslutat. Så jag ska leta vidare efter den. Kanske hjälper det om ni skriver några gulliga kommentarer till henne? ;)

Ska träna snart, är väl det roligaste jag har att berätta. Ska sedan sitta här hemma och måla, spela gitarr, piano, skriva eller läsa. Så det kan väl bli en helt okej fredag kväll. Förutom att jag nog tillbringar det ensam med familjen. Jag som känner mig så social för tillfället!




Någon random härlig bild från kameran :)
-Emelie


Kommentarer
Izza-1D NOVELL blogg.

Haha inte direkt :/. Men nu är blogg designen uppe och headern kommer snart med + kap 21 :)



DU HAR MEJL KVINNA!

2012-03-16 @ 21:39:40
URL: http://izzish.blogg.se/
Munther Soldat

>> Svar till Emelie

Jag kan nöja dig med att det kommer en fortsättning, första delen redan 17 mars/21:00

Trevlig läsning!

2012-03-16 @ 22:27:13
URL: http://munthersoldat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback