Älskade fredag


Vem älskar inte fredagar? trotts fredag har jag ändå haft en otoligt hemsk dag.
Spanska prov som kändes ganska bra, inställd PRIK och rolig musik historia. Men nu kommer det...
No där jag inte fick gjort nånting!! bad Julia! Kort matte lektion som jag bara mådde dåligt av. Sen SO där jag tänkte göra klart projektet men tror ni jag fick det? nee, för vi skulle göra en extra del i kristendomprovet vi gjorde förra veckan eftersom våra lärare rör till det och inte vet vad den andra gör och så ska de gå ut över oss elever. Mådde bara bajs på den lektionen men fick endå till projektet någolunda så jag lämnade in det men viss tvekan, men vad ska man göra när det är sista dagen... Sen histora prov som gick rätt bra endå och engelskaförhör som jag nästan inte har övat på så är bara att hoppas på att Gud stod vid min sida.
Nu ska jag slälla mig i köket och lika bagare. Ska nämligen vispa ihop 60 muffins som ska gå åt denna helgen då vi går gester och jag ska med till ikväll. Hoppas veckligen lite nytt folk kan få mig på bättre humör. Saknar min vän som är och åker skidor som bare den. men hon kommer hem imorgon då hon ska få en bamse kram. <3

-Julia
(insåg när jag läte mitt förra inlägg att det va ganska dålig svenska men som ni läste mår jag inte så bra...)


Kommentarer
One Direction Novels

Ja,det skulle jag kunna men jag har tyvärr varken tid eller ork.. :/ Men tack för att du läste! (:

2012-03-10 @ 10:04:09
URL: http://onedirectionnovels.webblogg.se/
william

vacker bild:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt sagt:3

Och säg gärna vad ni tycker om mina "Scream" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-11 @ 15:11:06
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback