Utkast: Jun. 17, 2012

Hade en super bra lördag med bästaste laget. somade vid 2 och sen väkte jag alla med att slå två grytlock mot varandra!! Hahaha dom kommer döda mig. Jag och en till tjej åkte direkt ner till stan efteråt för möte med fotbollan som drar igång imorgon! Kom hem vid 13:15 och slängde i mig mat och byttekläder och 13:40 satt jag på cykeln påväg till kyrkan för att repa! Gick riktigt bra idag, waah bara fyra dagar kvar nu!! :O kom hem för en kvart sen och har ätit lite. Ska byta tillbaka till fotbollskläder och åka tillsammans med fina vännen och spela fotboll och bada med några fina pojkar och tjejer. Myys. kommer hem vid typ 9 och då ska jag fixa lite tills torsdag med pappa som ska köra med ljudet :) Men nu måste jag göra mmig i ordning men ska försöka höra av mig senare.
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback