Toppen dag!!


Haft en toppen dag och har därför inte hunnit blogga... men här kommer det en uppdatering :)
Dagen började med att jag åkte och dömde 6 matcher. Vädret kunde varit bättre men... kom tre JÄTTE skurar men annars var det uppehåll :) Bästa Josefin va med och gjorde mig sällskap tillsammans med min familj :D Åkte hem och skrubbade av mig all lera som jag hade på mina ben som inte va så bruna-bleka-vita längre utan gråå... hehe fixade mig och sen kom Josefin igen :) hehe vi åkte ner till stan och gick runt på aquablå. träffade massa härligt folk, spana killar (hehe) och hyrde film och köpte gottiheter :) hihi tjockisar som vi är :)

Åkte hem till henne och bara satt och va jätte trevliga med varandra, satt och spelade på telefonerna-.- men blev rätt uttråkad och satte mig och lockade håret :) hihi blev faktiskt riktigt bra men eftersom jag inte gjorde så nogrant höll det inte så länge... ^^ Sen åkte jag hem och åt go grillat med familjen och sen kom Josefin igen :D haha! bäddade ner oss i ett kuddberg och kollade på "Footloose" riktigt bra fim faktiskt :D rekomenderar den :)
Hon åkte precis hem till sig och nu sitter jag här forever alone... hehe. Ska snart dra mig mot sängen för är helt galet trött eftersom jag på de senaste 2 månaderna inte sovit längre en max 8 timmar :O snacka om att jag behöver sommarlov NUUU!!! Ska bli bättre uppdatering imorgon hoppas jag :)
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback