Sista måndagen


Har kommit hem från 8ans sista måndag! :D helt otroligt! ;)
började vid 10 i 10 härligt. Under dagen har vi bara sjungt lite, kollar på en film, lekt och på syslöjden va jag klar så fick åka hem :) härligt! ska ta och äta något och sen hitta på något. planera lite kanske (som vanligt^^) Vid 17 åker jag ner till musikskolan och sjunger lite och sen drar jag till gymmet. Och nu tänker jag faktiskt göra det! Måste träna lite innan jag drar till stranden! ;) hehe. Har löst lite inför torsdag nästa vecka men min vän Anton. Ska även kolla med några fler så har det löst sig :) Är helt sjukt taggad men as närvös och stressad... men det kommer gå super bra :) jag hör av mig senare under dagen :)
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback