FÖRSTA

Första april - då för man skämta med alla!
Första maj - då är våren här och firas med röd dag och fester
Första juni - då... Är det en helt vanlig dag... Detta känns inte riktigt rätt eftersom jag själv är ett juni barn;) (3 juni, på söndag) x) hehe men dagen har ändå varit rätt bra:) härligt dag i skolan med mina fina vänner, köpt klart konfapresenter, två av mina kusiner har kommit med familj:) goaste familjen någonsin!! Och sen varit med fina vänner och grillat korv och kört tonåringarnas tonåringar:) hehe ;) kom sist^^ men de är hu någon som måste fylla upp botten också:) hehe minus är att jag pajat mitt knä på en av tävlingarna men hoppas det bara är tillfälligt.. Orkar inte med knä ont när jag nu har massa tid för att träna:) hehe har också fixat mitt andra sommar jobb:) härligt:) kommer vara sten rik i sommarns slut;) hehe :) perfekt till USA;) imorgon ska jag först och kolla på när mina bror spelar fotboll. Sen kommer det droppa in fler och fler släktingar :) saknar allihop!:) sen på kvällen blir det go middag eftersom jag fyller år på söndag:) hihi;) ska även kolla med min bästa faster som ska hjälpa mig med håret på söndag eftersom jag konfirmerar mig då;) så sjukt nervös är jag!!:O men nu ska jag sova, godnatt:) <3
-Julia



Kommentarer
Emelie

Tss det var ju jag som sa det! ;) Glädjer mig att du iaf lyssnar pp mig! ^^

2012-06-02 @ 18:48:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback