en dag med fix

Godmorgon på er! :) jag är rätt pigg idag så idag blir en dag då kag skka uträtta massa ärender :) fick aldrig till mailen igår så när klockan slog 01:00 sket jag i allt och gick och la mig... hehe trött tjej. Har ätit frukost och tagit en dusch samt fixat mig lite :) Drar mig snart på staden för att fixa klipptid, handla mat, köpa balsam och hårinpackning, kolla på cykel och gärna hitta ett eller flera på jeans och shorts:D hoppas på det bästa! När jag kommer hem blir det att städa och ikväll blir det grillning med fina vänner :D <3 hör av mig när jag har tillgång till datorn :)
-Julia


Kommentarer
Emma Ström

riktigt fin blogg! :)

Svar: tack :)
Julia None

2012-06-30 @ 11:49:44
URL: http://xempa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback