Sjuk

Är typ sjuk:( uuhuu:'( stannade hemma och kollade på Sverige v/s Sydafrika matchen, tjuvstart i OS damerna :) riktigt bra match och vinnst med 4-1!! :D härlig öppning för damerna:) har pratat med Emelie i nästan en timma också!! Åååh vad jag saknar henne!!! Har inte träffat henne sen midsommar!! :O hade lite för mycket att prata om. så kommer bli många minuter i telefonen;) imorgon efter frukost åker jag till min underbara otroligt saknade vän!! Ååh vad jag saknar henne! Kommer blir såå awesome avslutning på veckan och min långa semester! Sen blir set back to work hemma med bara 3 veckor kvar av sommarlovet! :O :( men imorgon hoppas jag att jag kan koppla upp mig på deras internet så jag kan uppdatera mer och med bilder... Hoppas ni står ut med detta så länge <3 kram -Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback