Next up... HOME TOWN!!

Torsdag! Och jag sitter i bilen på väg upp till min hem stad som jag sååå gärna vill bo i igen!!! <3 för er som missat det så är jag född i Luleå. Bodde där först tre månader och sen flyttade jag till Ottawa i Canada, sär jag bodde i nästan ett år. Sen flyttade jag tbx till Luleå innan jag flyttade till söder. Älskar verkligen Luleå! Lagom stor stad, tillgång till bra shopping/skolor/jobb och underbara vänner!!! Sitter och smsar lite med Lovisa som vi ska bo oss och planerar lite vad vi ska göra, inget bestämt än, menlovar att det kommer bli så fruktansvärt galet bra! Är fortfarande lite sjuk eftersom jag och Miriam satt uppe och pratade till 03:15 i natt, kanske inte det bästa när vi steg upp vid halv 8.. Trött och ont i huvudet... Menmen, får knarka lite alvedon så blir det nog jätte bra;) kram -Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback