Jag går och fiskar :)

Haft en toppen dag! :) satte mig i bilen vid 8 tiden. Fixade paket till pappa och sen in till centrum :) fick med mig en klänning, en bandeau, två toppar, nya brillor, uv-filter till kameran, en stor temugg och lite små saker från IKEA :D lycklig tjej :) va hemma i ca 30 minuter då jag bytteom och sen gick hela familjen ner till stan och åt supergott på resturang. Va tycär tvungen och åka efter ett tag då jag åkte hem och hämtade min brills och sen trampade vidare för att sjunga med Vanja, Stina och Micha! :) laddar för imorgon då det smäller :D hihi kommer bli så sjukt galet roligt! :D Kom hem vid halv 10 och nu har jag inte gjort mer än plockat lite på rummet och så.. ska göra mig en bamsekopp te och sätta mig framför James Bond ;) imorgon kväll bler det mysig grillkväll med min fina vän Björn och hans familj :) myyys söndag <3 hoppas ni har haft en bra lördag och ätit lite godis för mig också för har inte ätit något.... kanske borde leta upp någon godisgömmma ;)kram
-Julia


Kommentarer
Maja

Hej Julia det är Maja i VIF! Är det ni som har gjort eran header ? :D svara snaras! :D

Svar: hihi! hej ;Maja! :) Jag har svarat i ett inlägg :D
Julia None

2012-07-07 @ 23:35:11
URL: http://ponniilove.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback