I storstan

4 dagar av min semester befann jag mig i Sveriges storstad Stockholm! En helt otroligt underbar stad! :D älskar det lugnet som finner sig i folket trotts kaoset som uppstår när det är mycket folk. man märker lätt vilka som inte kommer där ifrån bara genom att kolla i deras ögon som nästan spricker av stress. hihi!
 
Hade i alla fall några toppen dagar där tillsammans med lite kompisar. Ko dit på torsdagkvällen då vi gick och åt gopizza och sen sen kvällsfika på coffé house by george. gottgott. på fredagen va vi först en sväng på vasa muséet, gófika på Josefina och sen resten av dagen på Grönan. Satt även i lobbyn och spelade kort och mummsade på lite vinster till midnatt ;)
 
På lördagen va vi först och besökte slotten och sen på tekniska muséet, inte riktigt min grej men, och sen tog vi tunnelbanan ut till globen där vi bokade en skyliné! :D underbar utsikt öven HELA stockholm!! :O
åt glass och sen tunnelbanan till min absolita favoritresturang HARD ROCK CAFÉ! hade en hel go servitris på ca 20 år son inte kunde så mycket svecka så jag tog chansen att briljera med min underbara engelska! ;P hahaha! på söndagen åt vi bara hotelfrukost innan vi rullade till mina kusiner. som sagt hade jag några riktigtiga toppen dagar i Stockholm med vädret helt på våran sida! :D kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback