börjar från start

Satte mig i vår bubbelpool föut och slapnade av lite.. har ju inte gjort annat än slappnat av de sista dagarna när jag suttit i bilen i miljoner timmar... men men man blir nte pigg av den avslappningen. Fått fundera en heldel också, och det var välbehövligt! alldeles för många tankar som snurrar runt i en orkan i skallen på mig. Har börjat om från början nu känns det som och det kommer blir bra nu! Jag ska gå min väg, följa min vilja och göra det på det bästa sättet. Har suttit en liten stund med min träningsblogg www.inmywayy.blogg.se lite. har inte gjort designen så avancerad men känns inte som det behövs just nu. börjar med och se vad det blir av det först och sen får jag väll flörta med Emelie! :) hihi! Nu tänkte jag lägga mig i MIN säng och börja på en ny bok! har verkligen kommit igång emd läsningen nu!! härligt! Hör av mig mer imorgon! kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback