Sjuk

Här sitter jag då... lilla sjuklingen :( Det är så tråkigt att det inte är sant -.- Det enda jag vill nu är att komma tillbaka till skolan. Kom att tänka på att sådana som skolkar gör allt för att slippa gå i skolan, men undra hur dem känner när dem är sjuka?

Sitter i alla fall och myser med två underbara katter som gör allt för att liva upp mig! ^^ Gärna genom att hitta på hyss och genom det uppkalla min uppmärksamhet.

Får även tillbringa tid med min bästa kompis här hemma, Photoshop! :D Så det kanske blir några fantastiska skapelser senare på dagen om inte TVn kallar! :P


Kommentarer
Frida

Sv: Tack så jätte mycket! Den är väl genomtänkt ;)

2012-02-01 @ 09:16:33
URL: http://blogg.fotografia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback