Historia eller musik?

Tycker jag fullkomligt äger på att skriva rubriker 8) Mina är ju as coola hela tiden ;D Men som Julia nämnde har vi historia prov imorgon och jag har inte gjort någonting ^^ Kom hem runt åtta, halv nio från konsertdag två och satte mig vid datorn och började och coola på roliga videoklipp med one direction. Kanske inte riktigt det jag skulle ha gjort, men det var trevligt. Fast det har gjort att jag sitter nu och pluggar lite historia O_o

Nämde i mitt förra inlägg att jag höll på att tappa rösten. Tur blev det inget av detta. Fasr min kära vän Karolin var inte till någon hjälp när hon på första lektionen ber mig berätta all historia ifrån 400 e.kr till Napoleon 1815. Det tog väl en timme eller två och jag var åter en kråka. Fast nu är det bra igen :) Fast inser att jag nog inte behöver plugga historia, går och lägger mig istället! :D

Var uppe till två igår kväll... kunde inte sova :S Var jätte pigg och satt vid datorn och sedan fotade lite skumma saker. ^^' Så har varit väldigt trött idag vilket inte är till min fördel. Folk får dessutom en chock eftersom jag alltid är glad, sprallig och låter mest :) Haha jag och Julia borde göra typ ett video inlägg någon gång i framtiden så skulle ni få se mitt riktiga ja :D

Men godnatt så syns vi någon annan gång! ;)





Tog kort på en spot som jag har i mitt rum. Har ju äntligen fått elektrisitet :D Fast lampan har inte kommit upp ännu men det är på gång i alla fall ;)

-Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback