Händelsernas centrum

Vilken händelserik dag! :) Har tävlat i friidrott 60m och kammade hem tredjeplatsen. Medaljen lekte katten så gärna med i min säng och några trådar har redan nästas upp i banden ^^' Var bara tvungen att ta kort. Men nu ska vi inte skryta utan bli bättre på att uppdatera! :D Jag lovade Julia dyrt och heligt att blogga mycket nu när hon åker skidor och är utan dator. Det började bra va? ;) Men jag kan glädja allt gott folk med att jag har fått ett USB minne och många  vackra bilder ligger där som ni ska få se :3 Vi börjar imorgon för just nu ska jag fortsätta med någonting. kanske prata med den här katten som kräver min uppmärksamhet genom att försöka hoppa upp på tangentbordet ;)

Godnatt och låt morgondagen bli uppdateringarnas dag! :D Fast jag ska inte lova för mycket kom jag på :o min lillebror ska ha sitt första kalas för sina kompisar och mamma hotar med att jag ska vara lektant :O Fasanfull tanke så vi får se om jag ens överlever helda söndagen först ^^'





-Emelie


Kommentarer
Rebecca

sv; Ett länkbyte låter awesome! Skriver mitt imorrn! :))

2012-02-18 @ 23:41:35
URL: http://wolfsinmyspirit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback