Film

Sitter och ser på Tomb raider 2: Lara Croft and the cradle of life för typ andre eller tredje gången x) Samtidigt som jag surfar på internet efter bra bloggar ;) Finns inte så mycket på tvn att se på just nu så en film jag redan sett duger bra :)

Surfar är ett väldigt coolt ord 8) Jag som inte har stått på en surfbräda i hela mitt liv (planerar inte att göra det heller) kan rätt och slätt uttrycka mig det när jag istället bara trycker på några knappar istället. Väldig smart ordförvrängare!

Satt och åt tacos med familjen för en liten stund sen innan jag intog datorn och tvn. Ja jag är cool och kan göra två saker samtidigt 8) De hade bestämt att de skulle se På spåret och min röst räknades inte riktigt då i val av tv kanal. De befann sig i alla fall i England och de visade caféet där J.K Rowling skrivit klart första Harry Potter boken de vises sten. Till det var en fråga vad man kallade personer som inte kunde utföra trollkonster. Jag kan säga att i det ögonblicket hade Kristian Luuk mitt intresse. Sen återgick dem till Halmstad och jag ägnade mig åt Tacosen. Det ordet för personer som inte kan trolla fanns med i engelska ordboken. Tyckte det var lite coolt och fullkomligt onödigt. Men det kanske finns några Harry Potter fantaster som läser bloggen och faktiskt bryr sig om detta som jag :P




Hittade en bild från förra vintern (Lika kall den) när jag var med min lillebror när han åkte pulka. Ganska vacker ändå måste jag säga. Brukar använda den som visningsbild på hemsidor i brist på annat ;)

Ha en bra fortsatt kväll i alla fall ;)


Kommentarer
ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!

SVAR: Haha ja men verkligen! Gud vad jag håller med dig :D



Men det är verkligen så. Alltså vissa av mina vänner säger "Varför har du aldrig smink?" "Varför sminkar du dig inte?" Medan till exempel min lillebror säger istället "Varför sminkar du dig? Du är finare utan" När jag väl har smink.



Samma sak, när jag blev tillsammans med min pojkvän, den dagen/natten var jag utan smink. Vilket betyder att han ville faktiskt bli tillsammans med mig fast jag inte hade smink. Visst han hade sett mig i smink, och sett mig utan smink. Men den dagen vi blev tillsammans på riktigt, då hade jag inte smink. och det måste ju betyda något liksom :)

2012-02-03 @ 22:07:46
URL: http://angelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback