my second home

har precis kommer hem från gymmet (dag igen-.-) när jag cyklade hem insåg jag att jag tränat 7 pass på 5 dagar ;) underbart. känns som jag bor på gymmet nu för tiden men ÄLSAKAR den kännslan. som ett andra hem! Kan åka dit om jag behöver få vara för mig själv i en egen bubbla, inte har något att göra, vill träna eller träffa kompisar ;D för er som inte har gym kort rekomenderar jag starkt att skaffa ett! :D Ska packa upp väskan och sen kommer det lite gäster hit och äter lite gott. kanske åker till min saknade vän ikväll eller imorgon! saknar honom en massor!!
Imorgon kommer även Emelie hem någon gång på dygnet så då blir det för hoppnings vis ännu  bättre uppdatering! :D tjooohoo!! saknar henne en massa också och  måste träffa henne typ NUUU!! :) Kram -Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback