Toppen dag!!


Haft en hur bra dag som helst idag!! Allt har bara flytit på som det ska om inte bättre!! :D
Började dagen med ett NO prov som gick riktigt bra ;) sen vidare på PRIK konsert för folket i skolan ;) alla var jätte duktiga :) Sen matte och engelska som gick som det brukar. (-idag är att jag failade lite på engelska provet vi hade i fredags-.-) Slutade dagen kl 15 men jag och Emelie satt kvar tills 16:50 haha fick jätte mycket gjort och så det är ju ialla fall bra :) Gick till kyrkan där vi repade! gick jätte bra! satte en ny dans och repeterade på den gamla :) insett att vi "bara" har två danser kvar att göra! :) iih kommer bli sååå bra :)
Har varit pissväder hela dagen så har hållt mig inne så mycket som möjligt! men varje gång jag skulle transportera mig någon stan var det uppehåll så har inte blivit blöt alls! hehe turen på min sida idag ;) jeppjepp
När jag kom hem kastade jag mig in in min garderob och rev ut hela den efterosm jag åker på konfa läger imorgon och inte har pakat än... hihi men är typ klar nu :) Nu ska jag skriva ut lite låtar tills imorgon och sen plugga lite!
Får se hur uppdaterigen under resterande vecka kommer se ut men lovar att jag ska uppdatera så fort jag får ha mobilen och har tillgång till internett.. vet inte hur det ser ut med sånt där :) men annars uppdaterar jag på söndag och ska föröska fixa tidsinlägg med lite musik och så där :)
-Julia


Kommentarer
Anonym

var är Emelie? ;o :D

2012-05-15 @ 21:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback