Natt...

Ligger i sängen och kan verkligen inte sova... Tankarna snurrar runt i huvudet och jag vet inte vad jag ska ta vägen!
Det finns personer man bara vill bli av med, personer man vill lära känna mer, personer man inte förstår sig på, personer som man innerst inne älskar och personer man vill ha precis bredvid sig varje sekund! Saker man vill göra, saker man vill ha, ny ideer om framtiden, funderingar på varför man inte gjorde på ett annat sätt och varför just jag finns?? Vart ska jag ta vägen?!! Ena eller andra, eller kanske tredje hållet?!

Imorgon har jag "ungdagar" i skolan och på kvällen blir det nog lite fest som det ser ut nu! :) kan nog bli rätt så bra! ;) ska försöka sova lite nu... Kram -Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback