Livet just nu.

Nu skulle jag kunna skriva att livet är på topp! Ingenting att klaga på, skola går som en räkmacka, inga oklara funderingar över huvudtaget!
Jag hade gärna gjort det men då hade jag suttit och ljugit för er... Mår verkligen piss! (vet hur tråkigt det är att läsa sånt här, men...) har troligtvis fått en överansträngning i mitt vänstra knä vilket innebär att jag lider mig igenom fotbollsträningar och idrottslektioner som jag fortfarande är med på eftersom jag inte vet riktigt vad det är än... Har blivit alldeles snurrig och kan verkligen inte sortera tankarna vilket leder till fruktansvärd huvudvärk och trötthet! Kämpar mig igenom skoldagarna för att inte hamna efter. Har även enorm sömnbrist men kan verkligen inte sova pga allt som snurrar i huvudet. Finns en heldel andra saker som jag inte vill ta upp här med pga av allt så kommer nog bloggen ligga på 0 ett tag till! Hoppas bi står ut.. Kram så länge och ta hand om er! -Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback