Shoppingshoppingshopping

Har varit iväg hela dagen och bara shoppat och shoppat! Fått med mig massor med saker och är verkligen super nöjd.
Som ni kanske förstår så har jag inte åkt till USA, New York pga den fruktansvärda stormen som varit där. Hela NY har varit utan ström, hus har brunnit ner, rasar väggar, blivit översvämmade, bilar flyter runt i vattnet i tunnlarna, tunnelbanorna ligger under vatten och det är helt katastrof! :O är faktiskt glad att vi inte åkte dit. Men det betyder inte att vi inte åker tid alls utan vi har redan börjar planera resan fram i vår istället.
Imorgon ska jag vara på fotbollsakademin som jag blev tillfrågad till. Kommer nog bli bra även fast det ska regna...
Här kommer iaf lite bilder på dagens inköp. Jag vet att bilderna är extremt dårliga men dom är tagna med min iPhone eftersom jag inte orkade ta upp min kamera och fixa med det. Men ska försöka få bättre bilder senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback