open your eyes

som ni kanske förstår så har jag inte tid och/eller ork att blogga! börjar bli rätt träkigt och kommer nog inte bli så mycket mer av detta..
Vill bara förmedla mig om dagen. Somnade vid 00:00 och klockan stod på 05:00! Bra Julia -.-
Va på paron kl 06:23! plockade och gjorde iordning och sen gick vi till restaurangen och åt frukost! mycket gott! ;)
jobbade lite, fikade, jobbade lite mer, åt mat och jobbade det det sista innan jag slutade kl 14 ;) kom hem och slocknade en liten stund. städade lite och åt mat. Vid 19:00 bar det av mot alla mina älskade vänner! blev genast piggare och gladare! Usch vad jag tycker om er alla! :D <3 kollade på film och satt och pratade ut en del! myyys! <3
Sitter i min säng och ska krya ner och SOVA! imorgon ska jag bara göra bra  för världen! Lära mig massa nya saker (plugga) ta mig ut på en springrunda (om det inte regnar), försöka få lite ny färg i håret och planera packning mm inför NY :) INTE LÄNGE KVAR NU! närmare bestämt 10 dagar! :D hoppas ni mår bra så hör vi någon annan gång! kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback