I don't want you... I want us!

Hola amigos!
Har haft en rätt okej dag i skolan. Men inget utan världens bästa klass som får dagarna att gå framåt! <3 spanskaprovet gick rätt bra och fick veta att jag fick B på mitt historiaprov och A på mitt kulturprov vilket jag är super nöjd med! Matte proven fick jag 45/52 poäng, vilket jag är nöjd med men hade gärna haft mer poäng...
Sitter i bilen på väg till (typ) Örebro. Rätt tråkigt men ska passa på att få lite läxor gjorda, knäppa av några kort och fira en 40 årig moster och 7 årig kusin! Hoppas ju alltid på det bästa;) haha!!
Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt om jag får tid och tillgång till internett. Ska som sagt inte till centrala Örebro utan några mil utanför... Ni märker nog hur läget är. Kram så länge!
(ni får stå ut med mina egopic<3)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback