höst

kom ganska nyss hem från en helt toppen kväll tillsammans med ca 200 andra ungdommar!! Ni fattar inte hur roligt jag har när jag är mer er alla! :D nu laddar vi inför nästa gång som kommer bli ännu bättre!!
Sitter och laddar in lite bilder från föra helgen och ikväll till datorn så ni kommer få se en massor! ;)
Imorgon ska jag åka till Uddevalla (av alla ställen xD) och sjunga med "stars for life" blir en hel dag och det kommer nog bli hur bra som helst! :D massa nya vänner och sjunga hela dagen! ;) Här nedanflr får ni två smakprov på vad jag fångade på bild i Hällefors x) hör av mig när jag känner att jag har något att säga! kram!
(oredigerade!)
suddig -.-
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback