the sun is on top


Har haft en riktigt bra dag idag!! helt underbart väder och lärare på bra humör så fick sita ute och jobba på svenskan och matten men på matten blev det för varmt så vi gick in och svalkade oss ;) sommaren är verkligen hör nu!! hoppas det håller sig ända in på sommarlovet! Gjorde även klart min radio vi bygger på tekniken. rätt häftigt att göra en egen som fakiskt funkar! :O hihi Efter skolan åker jag till kyrkan där jag skrav klart de sista på projektet och sen hade vi konfa :) myys näst sista gången idag också :( uhuu kommer sakna alla fina människor såå <3

Åkte hem och åt sen middag och sen gjorde jag klart mitt projekt hel! känns helt otrolig eftersom jag hade minst en tredjedel kvar i början av denna veckan! förkänar en lugn helg nu :)
imorgon är det fredag som enligt väderleken ska bli toppen väder :D efter skolan ska jag städa lite och sen ker jag ner till kyrkan där fina vänner är och vi myser lite. Är fina vännen Anton som håller i saker och ting imorgon och man vet aldrig vad han kan hitta på ;) hehe rolig kille de :D
Men nu ska jag soooova!! godnatt
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback