#red #flower #much #to #do


woups vilken dåligt uppdatering det varit idag men har haft sååååå mycket och göra..
Skolan drar igång som om vi aldrig varit borta.. bara och hänga på även fast man är gött trött på lektionerna ;)
Efter skolan gick jag till kyrkan då jag berättade mina överkokande idéer för mina vänner ;)
Det kommer bli helt awesome :D sen var det konfa och sen gick vi igenom lite till :) hehe (mycket och göra sa jag ju) -.-
Åkter hem och slänge i mig lite mat och sen anföll jag dammsugaren :) (ni hörde mig, mycket att göra^^)
Nu har jag städat klart och sitter och trycker i mig ett äpple eftersom jag komemr få spendera någon/nårga tillar upp nu med lite läxor -.- aja så är det när man har mycket att göra ;) tur jag är en människa men mycket energi :)
Ska försöka men lite bättre uppdatering imorgon.
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback