prov i omgångar

image description

Har haft TRE prov idag!!! :O kunder inget på något!!! kände mig hur dum som helst!!
Trodde vi hade läsforståelde i spanska och den skulle man inte kunna plugga till eftersom det var en okänd text men när jag sätter mig vid bänken inser jag att det är verb!! Gaaash!! kunde inte ett enda!! panik!!
Var även och sjöng i stan. gick väll sådär.. Sen åter tillbaka till skolan för geografi test som jag trodde jag kunde men gick inte alls bra! mer panik ^^ när jag lämnat in geografi provet gick jag till nästa sal och satte mig för engelska verb prov.. 100 meningar att sätta in rätt verb och rätt böjning.. kan inte ens verb på svenska så det gick ju som det gick...
Hur dåligt humör som helst är jag på nu så tar och unnar mig lite glass och sen sover en stund. Får se om jag drar mig till min kompisar ikväll. dom brukar få mig på bättre humör så.. hehe.
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback