Myyycket!!

Har haft en fullspäckad dag idag. Ett matteprov, spanska redovisning, och två engelska delprov. Åket hem till våran pastor och hämtade nycklar till kyrkan. Sen in till stan och möta upp Emelie och Karolin där vi åt mat på torget:) hihi. Tillbaka till musikskolan och hade köravslutning. Bullar, kakor och saft mys:) sen åkte jag till kyrkan på ca en minut och låste upp för att repa:) gick jättebra! Håll på i 2 och en halv timma:) börjar dra ihop sig nu;) ska bli såå roligt:) nu ska jag fixa lite saker på datorn, packa väskan till DM-match imorgon:) tagga till tusen:) mitt 3G internet är slut så kan inte blogga om jag inte är hemma eller skolan för än på fredag bär jag får nya GB ;) hehe
(bild 1 - karolin och hennes Goa syster;), bild 2 - mina fina tjejer som också konfirmerade sig i lördags<3)
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback