Gitarr

Dagen började jag med att gå upp halv 8 hehe bra att göra de eftersom det är skola imorgon;) gick till till kyrkan där jag, fem fina tjejer, en ledare och två fina pojkar höll i musiken;) jag sjöng en solo låt som gick rätt bra :) filade i solskenet med underbara :D och den skjutsade jag fin underbara vän Stina hem på hennes jätte rangliga cykel:) hahaha roligt vart det i alla fall:) kom hem och åt gó lunch med familjen på altanen i solen:) underbart somna väder idag:) sen har jag suttit inne och spelat på min gitarr :) länge sen sist;) planerat följande vecka som bara består av fixa saker inför läger och plugga :) ska även flika in ett rep på tisdag också:) nu ska jag sätta mig på en cykel och möta upp fina vännen och fortsätta ner till match :P ganska taggad än så länge:) ikväll avgörs även tävlingen:) spännande;D
-Julia



Kommentarer
moabreitholtz'

hejsan, vill ni göra bloglovin,s byta med mig? :)

kram! /M

2012-05-13 @ 20:18:03
URL: http://duvetmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback