Fotas


Nu åker jag snart ner och fotas!! Guud! för står inte varför jag är närvös?! :O aja lovar att det kommer gå bra, fast jag är nog mer nervös inför söndag :) iiih snart dax :) kommer sakna all fina vänner!! <3 efter fotot äter vi pizza och myser tillsammans. Kommer nog inte hem för än 22 ikväll och då blir det bums isäng eftersom det är skola och har massa ärenden på stan att fixa så måste ha ork till det innan jag ska ut och grilla med bästaste vännerna jag någonsin kommer få!! <3 Som jag kanske sagt är mitt mobilinternett slut och kommer inte kunna blogga mer idag om jag inte lånar någon annan internett ;) hehe :)
-Julia


Kommentarer
hobbyfotograf

fototävling! väljer 4 bilder! läsarna väljer vinnaren! visas för 100-200 läsare i menyn!

http://bysaandra.webblogg.se/2012/may/foto-tavling-tema-natur.html#comment

2012-05-31 @ 17:12:11
URL: http://bysaandra.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback