Under en vårstjärnhimmel

Konfan va rolig idag. Levde i en lite bubbla första mitten men när jag fick i mig lite macka och kräm kom engergin sakta tillbaka :) hihi. När klockan slagit 19:00 satte jag mig på cykeln men hög musik i höronen och återfann mig i min lilla bubbla.. när jag sen kommit halvvägsn råkar jag få syn på himmlen! Vilket jag är lycklig att jag gjorde. Woow! så fruktansvärt under bar. Helt mörkblå med klar tindrande stjärnor och en skinande måne. Så jag hoppade av cykeln och gick resten av vägen. Så underbart! <3 Tänk att våren är här. För ett år sedan denna tid var det typ 1 meter snö här, kaos på vägarna och taksom rammlade in, vilket liv!
Ska dyka ner i mina papper och se till att jag klarar både religion, musik och engelska proven imorgon! yey tagga, tagga, tagga!

bilden är sen första maj förra året ;)

-
Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback