Sociala jag

Sitter och funderar vad jag har fått ut av den här dagen. Ingenting när jag vaknade klockan tio och var hemma från skolan eftersom jag är sjuk. Åt frukost och duschade och klockan blev ett. Sedan däckade jag framför tvn och såg på X-men som den lilla nörden jag är. Klockan var nog tre halv fyra när jag var klar med det. Sedan var det mat och min dag har bara rullat på när jag roat mig med att sjunga och faktiskt försöka göra något skolarbete. Jag hoppas att folk har haft det roligare idag? Blir inte så mycket uppdatering när man inte har något att berätta, bara en liten sammandragning av vad man har gjort ;)



Ni får muntra upp er med den lite mer trevliga bilden! :D

-Emelie


Kommentarer
Caroline K

Svar: Tack så mycket :D <3

2012-03-07 @ 17:19:54
URL: http://carolineonansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback