Över social katt

Hade bråttom till min fotbollsträning tidigare idag efter skolan där jag fort skulle äta. Då kommer det här busfröet på att nu ska han prata. Så han gick på runt på köksbordet fast jag tog ner honom ett antal gånger. Satt i köksfönstret så att blomkrukorna häll på att ramla ner och försökte även äta upp min mat. Tillslut gick han och lade sig i mitt knä och somnade i princip eller lekte med mitt hår. Han passade också på att tvätta svansen, på bordet...

Så jag hämtade kameran och började fota katten som faktiskt satt lite stil! :D









-Emelie



Kommentarer
Izza

Sv: Hihi okej ^^Btw, Vad händer med din novell ? :0 Väntar på nästa del h'r!

2012-03-03 @ 08:37:36
URL: http://izzish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback