När pankaksoset har lagt sig

Todde denna dagen skulle bli låång, tråkigt och fruktansvärt jobbig men gissa? det blev trärtom :)
Började dagen men no där jag lärde min kompis lite matte:) hehe, hur ni får ihop det vet jag inte. (ja, att vi borde göra ett inlägg om hur vi jobbar i skolan för det kommr ni få höra mycket om) Sen var det svenska då jag, Emelie och några till snacka religion och jag jobbade sammtidigt med engelska, svenska, geografi och matte :) haha! fick ändå mycket gjort :) Efter detta långa roliga lektion blev det att tagga matte prov:) yey, tror ni jag var taggad? nepp, mina naglar fick hålla sig gömda för att inte försvinna totalt, men gissa! det gick hur bra som helst. Jag som vanligt vis på prov kan sitta mycket längre än loktionen var klar på 45 minuter! :O Jag svarade på alla frågor och det kände hel grymt! Så med stålthet cyklade jag hem eftersom vi fick ledigt från tekniken och gjorde mig goa pankakor ;) Nu när pankaksoset har lagt sig(rubriken^^) sitter jag här vi datorn och dunkar musik!
Ska åter cykla tillbaka till skolan om en stund för att ha en spanksa lektion och efter det blir det konfa :) Ååh vad jag älskar denna dag!  Får även tillbaka min älskling (sängen) idag eftersom mormor och morfar har åkt till sin lilla lya långt här ifrån. Kommer sova så gott inatt :) hihi. Närstan så jag ska gå och lägga mig en stund nu. Tror jag gör det.

längtar verkligen inte tillbaka men hade ingen annan bild. Måste ta nya -.- :)
-Julia
Update; glömde tacka för alla fina komentarer och att statistiken ligger så högt <3 gör mig ännu lyckligare :D



Kommentarer
alexina

härlig bild!

2012-03-01 @ 14:29:51
URL: http://alexinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback