Lite dött här


märker att det inte är på mycket som pekar på liv här. wops...
har verkligen inte orkat. Har inte gjort så mycket denna veckan eftersom jag har varit förkyld och inte fått träna eller så... och jag som tänkte komma igång nu...
Denna varka har jag spenderat i körsalen, solen och på fotbollsplanen. Har ett projekt med Björn Hedström som sjunger gospel med oss, tycker det är såå roligt. Jag har varit med i en några goslpelkörer innan, så jag säger inte nej till nått sånt här! :) Har varit helt underbart väder idag. Upp mot 16 grader i solen! somamren är på väg:)
Efter skolan cyklade jag i min ensamhet hem och åt kladdkaka som jag bakade i gårkväll (natt...) hehe och gjorde mig klar för fotbollsträning. Har inte tränat ute på hur många veckor som helst. så va riktigt härligt att dra på sig fotbollskorna och spela på konstgräset i kvällsolen :)
Har precis tagit mig en uppfriskande dusch och ska snart mya ner mig i soffan men en filt och te eftersom min hals inte är den bästa!


Imorgon är det fredag och ser ut att kunna bli hur bra som helst! Har konsert på eftermiddagen. Hem och göra mig i orning för gladiatorerna med tonår. kommer bli jätte bra. Ska även sjunga lite innan men några tjejor och killar :) på lördag blir det att jobba lite igen. ska bege mig ner till ishallen igen och fota stora killar (97:or) som har cup och så. På söndag blir det kyrkan och sjunga och sperla teater med konfa :D iiih, så jag kan ju inte säga mer än att min helg kommer bli TOPPEN!

Ska nog dra mig mot sängen i tid idag eftersom jag inte fick sova så mycket i natt eller igår. Sover i mammas säng eftersom formor och farfar har okuperatt min... :( det betyder att min lillasyster på två år kommer dit på natten, så ligger och försöker få henne att sova sammtifigt som jag försökte sova...
Insåg nu att detta inlägget blev väldigt långt, men har mycket att berätta när jag inte har skrivit på länge.
-Julia


Kommentarer
Gabbi

Fin blogg! :D

2012-03-22 @ 21:23:34
URL: http://gabriellaita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback