Kalas med paket inslagning

Var dåligt med uppdatering här ser jag! Ber om ursäkt för det. Tror att Julia har fullt upp den här helgen och själv har jag inte tillbringat min tid framför datorn.
Igår  var jag och mamma iväg för att köpa presenter till min lillasyster som vi firar idag. Hittade även lite kläder själv. Kom hem på kvällen med ont i fötterna och en melodifestivalen som väntade. Inte så förvånat så vann Loreen.
Idag har jag röjt upp mitt rum eftersom jag nog är världsmästare i att stöka ner det. Slog in paketen som inhandlades igår och just nu är kalaset igång.

Hoppas ni har en fortsatt skön söndag! Bjuder på bilder från min dag idag ;)



Tröja jag inhandlade :)



Byxorna ;)



Dålig bild på dem tillsammans! :D

Här kommer den spännande paket inslagningen...


Vackert papper inte sant? :)





Shhh! Säg det inte till henne :o

Blev lite mera bilder än jag hade tänkt mig, men ni får något att njuta av!

-Emelie



Kommentarer
One Direction Diary

Haha,kul att du blir glad! :D

2012-03-11 @ 18:26:34
URL: http://oneddiary.blogg.se/
One Direction Diary

Åh,tack tack tack,vad glad jag blir! :'D

2012-03-11 @ 19:24:51
URL: http://oneddiary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback