I graven


Känner mig nere i graven idag. Började tidigt och slutade halv 1!! Såå härligt iallafall. Fast när jag skulle cykla hem började det nästan regna. Suck, jag vill ha sommar och varmt. Åkte hem och åt pankakor och tog en lång dusch vilket jag tycket jag var värd ;) Sen gick jag ner i graven... Har suttit och pluggat i snart 2 timmar och har hur ont i huvudet sim helst. Är jätte trött eftersom jag inte somnade för än vid två och gick upp vid 7... Ska ta göra mig iorning snart för ska tillbaka till skolan för utveklingssamtal, vad nu det kan vara bra för. Usch, tycker inte alls om det. Ska komma ihåg att slänga ner spanska mappen också för måste plugga lite av det också. Så som vi förstår så kommer resten av mitt liv ut att bestå av pluggning. Har en riktigt bra plan i mitt skolarbete som jag vekligen hoppas fungerar ;) Har även räknat ut att det inte är så många veckor kvar i 8:n heller, endast 11 och av dem är det drygt en vecka lov, 2 veckor prao och då är det 9 veckor kvar. sen har vi 3-4 studiedagar, lovdagar och klämmdagar så är nästan bara 8 veckor + att denna veckan snart är slut! ;D ooh happy face ;D

Tycker ni inte att Emelie ska ta och börja blogg lite igen?? Tycker ni får ge henne några upp peppande komentarer så tror jag hon kommer igång igen ;)
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback