flyg fågel


Min mobilblogg har börjat funka!!! wiiiih!!! kommer kunna blogga mycklet offtare och Emelie kan säkert låna den ibland också :)
Sitter framför TV och myser men familjen. Äter godis och chokladbollar som jag bakat idag :)
Blev inget med jobbet idag pga andra saker men ska dit imorgon en stund tror jag. Sen ska jag försöka ta mig till Emelie och kolla på deras nya kattungar som de fick i torsdags, tror jag de va!! ska bli såå mysigt att få se dem<3 hihi :) Nu ska jag öva lite på låtarna tills imorgon och sen sova. Får ju sova en tilla kortare i natt pga sommar tid. VEt inte vad jag tycker om det... man får sova kortare men det blir ljusare längre så det är bara att stå ut med en kortare ^^

-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback