En stad i mörker


Vardagen har börjat... och även fast jag bara tagit det lungt hela helgen så jag helt döds trött.
Skulle haft sång och träning idag som jag fick hoppa över eftersom jag fortfarande går och drar på mig förkylning. suck, hatar det. Så jag tänkte att jag skulle plugga lite matte och spanska men tror ni jag gjorde det? Nee, för jag har lånat Emelies glee box som jag självklart måste ta tag i. hihi ;) men ska försöka göra någon nu. Ska även ta mig en dusch eftersom mitt hån har en viss förmåga att bli ovanligt äkligt även fast jag duschade igår... sen vid 21 blir det tv och lite planerande med pappa om min konfirmation + födelsedag :) Att man på alla 365 (jag vet att det är 366 dagar på detta åter) lyckas va våran konfirmation på samma dag som jag fyller 15!! Blir att ha stor kalas, men det är inget jag tackar nej till, hihi älskar fester! ^^
Nu tänker jag pressa mig ner i matteboken eftersom jag ligger en bit efter osv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback