En dag till i gospel och sol



Gospel, Gospel och Gospel är det som har fyllt upp denna dag kryddat med ytterligare en dag underbart väder!
Dagen har varit hur bra som helst, förutom att jag glömde vattenflaska och har varit helt uttorkad hela dagen. Hade med mig kameran för att kunna ta lite bilder, men vill inte lägga upp dem här tuvär eftersom det är vissa som inte vill det och då tycker jag man ska respektera det men tog på Emelie och lite andra soliga saker. Det ända som saknas på bilderna nu är gröna blad på träden, även om det är blå himmel så ser det lite tråkigt ut...
Har precis kommit hem och ska äta lite mat och byta om för att ta mig ner till kyrkan och sjunga man fina vänner och sen blir det tonår. Anton och Lukas står för kvällen och det blir gladiatorerna! men kan ju bara fantisera om hur det kommer gå. Men ska tagga till så jag kan vinna över dem :)

-Julia



Kommentarer
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Härliga bilder! :)

Jättefin blogg också! ^^

2012-03-23 @ 18:34:49
URL: http://majakron.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback