CSI Miami

Hatar att vi har prov på fredagar. Det är den dagen jag gillar att titta på tv på. Kan beror på att jag känner mig otroligt lat och bara längtar till helgen? x) Har i alla fall sett på ännu ett avsnitt av Once upon a time som fortsatte med CSI Miami. Var riktigt rysligt och rörigt där man inte riktigt vet vem som är mördaren. Fick inte reda på det heller för att det är en serie ;) Inte riktigt min typ av program. För blodigt att mördaren skär ut ögonen medan offret fortfarande lever och sedan stryper henne... Usch!

Så sitter med religionen och musikteori och ni får önska mig lycka till! ;)



Min söta lilla katt som ville bli fotad för några veckor sedan! Eller ville den bara gå in och äta sig tjock x)

-Emelie


Kommentarer
Lydia

ååh tack! :D

nytt kapitel ute! :D

L I N A Z F O T O ♥

2012-03-02 @ 14:25:44
URL: http://linazfoto.blogg.se/
L I N A Z F O T O ♥

söööt !!

2012-03-02 @ 14:25:53
URL: http://linazfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback