Allting löser sig förr eller senare


Japp det är jag som är här... får se om jag kommer börja blogga igen men ska försöka.
Har aft en tuff tid med massa saker som snurrar runt i huvudet och man vet inte vad man ska göra.
Lyckades reda ut lite av det igår.
Gårdagen spenderade jag på big slam! Såå härligt ställe! massa rolig människor, massa skratt och sång.
Har även varit sjuk denna veckan men tvungat mig till skolan pga massa saker som måste göras.
Nu är jag bara förkyld och hostar... Om en stund kommer Emelie med bussen till mig och vi ska nnog kolla lite glee, äta mat och snacka. Kanske drar till överby eller något om vi orkar, vå får helt enkelt se.
Nu ska jag som inte fått av mig pjamasen än försöka få på mig lite kläder och städa upp lite på rummet innan Emelie kommer. hehe
-Julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback