Vinnst!!

måste ut och fota mya bilder så fort jag får tag i våran kamera och/eller jag har beställt hem min!! Lovar att det kommer bli mycket bättre bilder då :)
Har haft en helbra kväll men mina fina vänner Maja, Frida och Linnea :D <3 satt i solen och tittade på matchen. tog tyvär på mig helt fel kläder för att sitta i solen... gaah blev hur varmt som helst.. De vann iallafall med 3-1, härligt! :) tog bussen hem så va hemma vid halv 10 typ :) satte mig och kollade klart på morden i midsummer smart som jag är eftersom jag är ensam hemma inatt.. Blir alltid lika uppskrämd av dem... Menmen riktigt bra serie iallafall! :) Ska ta och släcka ner nu och sova eftersom jag är hur trött som helst... Imorgoin blir det fotbollsakademin och sen direkt till jobbet :) härlig långdag igen :) Godnatt
-Julia


Kommentarer
Linnea

Frågestund på min blogg, släng gärna in en liten fråga elr två :)
http://trustmepeople.blogg.se/2012/june/fragestund.html

2012-06-27 @ 00:15:56
URL: http://trustmepeople.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback