vilken dag!

bara älskar denna bilden!! <3 <3 står kärlek!! :D
har haft en super bra dag idag! :) började med lite otur då min cykel började krångla igen.. suck... aja, måste köpa en nu! Spelade match 2x 40 i stekade sol. Sen lunch och efterdet hade vi lite olika lagövningar. Super roligt med va helt galet varmt. Fått en go "fotbollsbränna" ahaha!! Sååå fult! Fick skjuts hem. va hemma i 30 minuter då jag han duscha, fixa mig och slänga i mig en macka! snabb tjej ;) tog bussen till jobbet. rätt lugnt i början med sen vid 19:00 kom alla och det blev rätt stressigt men de gick bra! :D slutade vid 20:15 typ men stannade kvar med Vanja, Micha och Petra och pratade, spelade och skrattade tills vi tappa andan! :D :D SÅå sjukt galet roligt vi kan ha!! :D <3 slutade med att vi hamade på övervåningen där vi övade lite sång inför vår nästa cup :) ahaha galna människor är vi allihopa! :D Fick skjuts hem och när jag kom hem va matchen i full gång! Såå härligt att Spanien vann även fast det var på straffar och sjukt srännande!! :D hoppas på vinnst!! :D :D Nu ska jag plocka i ordning lite på rummet och sen sova! Min familj har även kommit hem, saknat dem en massor! <3 godnatt!
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback