Skolavslutning och födelsedagsmys med brudarna! :D

 



Haha bjuder på första bilden bara för att det är sommarloooov!!! ;D
Taggar till tusen för om en stund går jag bort till min fina vän Mathilda där vi ska vara med Emelie och Karolin och myysa!! :D Karolin vet inget eftersom hon fyller år så jag ska gå och "kidnappa" henne på vägen dit! Hahaha, hon är jätte nervös :D Blir en massa godmat, mys, sång, skratt, tårta och MYYYS!! :D :D superbra inledning på sommmarlovet!
Nu ska jag fixa det sista inför ikväll och lite inför torsdag nästa vecka :D åååh förlåt att jag tjatar, men jag är så sjukt nervös, stressad, spänd... och helt galet taggad!! :D :D

Juste, mina komentarer om "nya" blogg.se är väll sådär. Man kan svara på komentarerna utan att behöva gå in på bloggen som komenterat och krångla osv.. det är väll bra. Man kan ladda upp flera bilder på "samma" uppladning, om ni förstår vad jag menar... MEN... Jag vet inte riktigt, för min statistik stämmer inte. (jag vet det av olika andledningar) men får se om det blir bättre tills imorgon...
Uppdaterar senare om jag får igång blogg.se appen för den har krånglat idag...
Men SLUTA tjata nu Julia! Du har viktigare saker att göra... (neee, nu lät jag elak, men jag har ANDRA saker att göra :D) Kram!
-Julia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback